torsdag 13. september 2007

Den store lesedagen...!!!

I dag har vært den storedagen til selvstudie og jeg har vært kjempe flink og lest masse og skrevet masse notater ( selv om jeg veit at det var mange av TSN folka som ble fristet av solen holdt jeg meg langt unna) hvis du ikke tror meg er det bare å høre med Fredrik, han satt stort sett ved min side i hele dag, han har vært så flink i dag han også, han har laget TSN logo`n som vi skal ha i år og den ble kjempe fin :D



etter en hard økt fram til litt etter aftens mat bestemte jeg meg for å belønne meg selv litt, så jeg gikk inn på tv stua og såg på sex & city <3 sammen med thea, thea, camilla og Ingeborg, det var utrolig koselig.

I dag hadde N pete og Helge kveldsavsluttninga, de hadde den ute på leirplassen, det var kjempe koselig med lys som viste veien ned og ett kjempe fint bål :D Takk for en bra kveldsavsluttning :D


Love Tøtta

Ingen kommentarer: