søndag 22. mars 2009

nå har jeg lyst til å snakke litt om en fantastisk mann..

er egentli litt redd for dette, er så redd for att jeg ikke får sagt hvor viktig du faktisk er, og hvor bra du er :)
Musikken du skriver betyr så mye og den rører hjerterota mi...
Når du synger, roer kroppen min seg, og jeg føler jeg kan "puste".
Musikken din har fått meg gjennom mye tungt men også innmari mye godt :D

kommer alltid til å huske den gangen jeg var i en rettsak, og ting var sikkelig tøft, og på mp3 spilleren min, kommer expect med : don´t you worry it´s gonna be allright, don`t you worry to night.. og det hjalp meg utrolig mye, for da fikk jeg tilbake roen og kunne være tøff for de jeg var der for å støtte..

Du er en utrolig fantasisk mann som får meg alltid til og føle meg velkommen og ønsket, du bryr deg, og takk for det :)
Kommer aldri til glemme de gangene jeg var med opp på scena og dansa, det var morsomt det ;) og de gangene du introduserte meg som fettern din :p hehe

Du synger den nydeligste sangen jeg noen sinne har hørt, og i dag når du sang den, kom tårene trillende, den er bare så nydelig <3 tenker da på sangen Father.

Hvis det er noen som ikke veit hvem jeg snakker om enda, så er det den super fantastiske mannen Lewi Bergrud jeg snakker om, som jeg takker Gud hver eneste dag for att jeg har møtt :)

Gud velsigne deg.


her er også en nydelig sang han synger...

konserten i dag var forresten helt fantastisk, kjøp cd`n til Treasure ;D;D;D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så pent av deg Line :)

Tøtta sa...

takk :)