fredag 29. mai 2009

Helga er her og tankene spinner mer enn vanlig..?!?

Nå er helg og da flyr tankene mye mer enn vanlig; skal jeg ut til helga? Hvem skal jeg være med? Møter jeg drømmegutten? Er han så bra som han virker? Hvorfor ser han så bra ut når jeg ikke kan få han? Hvorfor blir han plutselig så deilig når han sier nei?

Som du skjønner gutta lager problemer for meg :p
Og han jeg har møtt nå håper jeg er bedre enn de jeg har møtt før, krysser fingre.. Men lite sansynlig :p

Xoxo Tøtta

2 kommentarer:

Stina sa...

Du og gutta har alltid hatt "problemer" ;-) hehe. Husker deg på u-skolen...uff av meg hehe :-)
Håper det går bra med deg i helgen da ;-) Kos deg ;-)

Tøtta sa...

Du.. på ungdomsskolen var det da sødern meg ikke ille!!! var bare Joakim jeg likte da :P hehe

håper helga blir bra ja ;) men ikke no gutter i helga ;)