onsdag 28. november 2007

EN etterlengtet Ønskeliste..

Er en del som har mast på meg om hva jeg ønsker meg til jul og bursdag så her kommer en liten liste.....

Serier:
Gilmore Girls sensong 4,5,6,7
One Tree Hill 4->
7th heaven 2->
The O.C
Seks fot under

Norske filmer/serier:
Alt for Rogan-Revyen
Snabb Grabbar med Raske menn
Tommys Inferno
Fritt Vilt
Kamilla og tyven 1 og 2
Dagfinn Lyngbø - Ka e vitsen?
Heges beste
Kalde føtter
Team Antonsen
Kaptein Sabeltann - Drømmen om Kaptein Sabeltann´s rike
Kaptein Sabeltann og den grusomme gabriels skatt
Kaptein Sabeltann og jakten på den magiske diamant
Stand up Festivalen 2005
Uro
Tommy & Jan Werner- The show
Bare Bea
Reprise
Sønner
Naboer
Trond Viggo og Samfundet
Glasskår
Håndballaget Raballder
Først & Sist med Skavlan
Jul i Blå Fjell
Jul på månetoppen
Bare skyer beveger stjernene
Sofie`s verden
Frida med hjertet i hånden
Harald Heide Steens beste
Fredrikssons Fabrikk- O jul med din glede
Fredrikssons Fabrikk- The Movie
Hjerte til hjerte
Jul på Sesam Stasjon
Kodenavn Hunter
Det morsomste fra Trond-Viggo
Høydepunkter i Typisk Norsk

Filmer:
Because I said so
American Dreamz
Rocky Balboa
Snow Job
Stay Alive
Eight Below
Running Scared
Flag of Our Fathers
Meet the Deedles
Timeline
Happy Feet
Bobby
Paris, je t`aime
Ringenes Herre
Hooligans
Radio Flyer
Sin City
Notebook


har vel flere filmer men kommer ikke på de akkurat nå.. alle finnes på cdon.com ;)

Andre ting jeg ønsker meg:
Sovepose
Ull undertøy
Herrelandslaget i håndball drakt; Løke
Hopp supporter klær
Ting til når jeg skal flytte for meg selv
Ting du har laget ;)

Love tøtta, kommer sikkert på mer etterhvert;)

Ingen kommentarer: