søndag 25. november 2007

Tur hjem til toten, og mamma`s bursdag :D

I helga hadde vi frihelg igjen, og jeg tok meg turen hjem en tur..

Siden Mamma hadde bursdag tenkte jeg at det var en god grunn til å reise hjem :D
Men denne gangen var det ikke bare jeg som skulle hjem; Martine min romkamerat skulle hjem, tidlig på fredag, Hanna min med bygding sku åsså hemmat, og Thea A. skulle ta ett fly nesten samtidig som meg.

Så jeg og Thea tok toget til København sammen, ganske koselig og ikke sitte der alene denne gangen egentli, selv om Thea sov mye av veien og jeg var flittig student og leste :P

Når jeg kom på Gardemoen stod mamma og pappa klare og ventet på meg :D
så tok vi å kjørte hemmat tæll Toten <3

På lørdag hadde mamma bursdag, så den go jinta som je er så sto jeg opp tidlig å laga egg og bacon tæll a ;)


Senere på kvelden kom slekta på besøk, tanter, onkler, søskenbarn, besteforeldre og kjæresten til bestefar..
koselig var det hverfall :D

Isak, mitt fadderbarn har blitt så stor, og nå klarer han og kommunisere bra, og det store om dagen er i hvertfall PUS..!! hehe



Det er da godt at vi har en PUS, selv om han fikk gjennomgå ganske mye i helga.. hehe


Love Tøtta

Ingen kommentarer: