lørdag 25. august 2007

Første korøvelse med TSN

Da har vi hatt vår første TSN-øvelse og det var ganske så moro, Mildrid, Ingerid og Thea hadde gjort en god jobb...
Men kan vel si det var litt anderledes enn det jeg er vant til så tok litt tid før jeg tok til meg ting...
Så ikke hver redd Silje du er savnet :(


Og til dere i TSN så vil jeg si vi har ikke noe å frykte på lydnivå hvertfall :P

Ellers i dag starta jeg dagen med å vekke Allan, min nabo. Vi hadde avtalt at jeg skulle komme og spille gitar (noe jeg ikke kan) og synge for han på sengekanten han kl 7 om morgen.. men siden jeg visste at det hadde blitt en lang kveld for han bestemte jeg meg for å ta det litt senere på morgen ( kanskje mest fordi jeg var så innmari trøtt :P hehe)
Så når jeg kom til han rundt 9, våknet han med en gang døren ble lukket, og han begynte å klage over att jeg var to timer for sendt og at nå kunne jeg ikke spille for han.. Så vi fikk ta det en annen gang, og takk og lov for det, for det hadde nok ikke vært pent gitt... for de som sitter der hjemme å tenker.. hmmm hvem er han derre Allan egentli?? så har jeg ett bilde her.. hvit bukse og svart skjorte :P



Jeg og Martine har i dag også funnet ut at det kanskje er litt vell rotete på rommet, så i dag har vi ryddet litt og vaska klær, og til de der hjemme som ikke tror på at jeg har rydda så er det her ett bevis:



Love Tøtta

Ingen kommentarer: