mandag 27. august 2007

I dag hakke Line vært i form.....

Dagen startet med tekstil og det var kjempe moro, men formen var ikke på topp, så timene fikk jeg ikke så mye ut av..
Etter tekstil har jeg ikke flere timer og hadde bestemt meg forr å legge meg rett etter frokost. Men vi skulle ta bilder kl kvart på 1 til hjemme siden til TSN så jeg måtte holde meg våken og prøve og fikse meg litt så jeg såg litt mer livlig ut.
Bilde ble allså slik :


Etter det ca 13.20 gikk jeg og la meg å sov til rundt 16.30 da Espen kom inn på rommet for å hente en usb kabel, så da våknet jeg igjen gitt.. fikk da itte såva att så begynte å sjå save the last dance 2.. Så var det middag, og jeg hadde matlyst som vanlig.. NÅÅÅTTT.. gikk oppigjen, så ferdig filmen og sov litt igjen.. så såg jeg enda en film blue crush het den den var kjempe bra, men sovna itt inni mellan da men... jaja..

1 kommentar:

Anonym sa...

Heidu!
Så fint bilde av deg!!

Flott å høre at alt er bra med deg, og at du forstår danskene! hehe

Savner deg masse, glad i deg snuppa<3

Klemmer fra Chotte