fredag 24. august 2007

Line bor nå i Danmark

je har nå flyttet tæll danmark for en tid, grunnen til detti er at detti året er je en del ta TSN 07/08 :D
Vi bor da de 4 første månendene i danmark, nærmere bestemt Silkeborg høyskole..
Her bor vi sammen med masse dansker og noen fra andre land i Europa.

I begynnelsen sleit je veldig med det danske språket, men for hver time vi her jo lettere blir det. Og for å skryte av meg sjøl så vil je fortelle at je har blitt med på ett kurs der det bære er dansker og meg, og je forstår ca 97% av hva de sier :D stas!

På silkeborg bor vi på dobbeltrom, je deler da rom med vimseguri Martine eller sjarsk som vi liker og kalle . ;) Det er veldig koselig og vi koser øss på rommer med Heroes <3

Ellers vil je itte anbefale og ta danskebåten med storsekk med liggeunderlag, soverpose, ekstra bag og bokkasse.. det er slitsom og utrolig lite givende..!!

Tenkte også je sku takke a Marte og a Ragne for du utrolig fine Rammene mæ masse bilder i som lyser opp rommet :D tusen tusen takk..!!

Akkurat nå sitter je å ser på ei fatafille som jeg trur jeg skar rydde bor, så skriver mer sea jeg.. Love Tøtte

4 kommentarer:

Stina sa...

Trives du i Danmark da? Høres i hvertfall koselig ut der :)

Tøtta sa...

ja jeg trives vettu ;) Martine redder dagen.. haha, el kanskje det var senga??? hmmm

Anonym sa...

Ntåå:) Takka meg og Ragne du^^ Søta^^

Anonym sa...

Hihi:)
Tenk, jeg og Marte fikk pers hilsen^^
Nu ble æ stolt:)