onsdag 10. desember 2008

oioioi.. glemte å fortelle om selve dagen...

ÅÅÅh, denne dagen var helt fantastisk; jobbet i barnehagen fra 8 til halv 1 el no,
hadde adventsamling med ungene, fikk vafler
og ikke minst fikk være med verdens skjønneste unger.
trodde aldri jeg kunne bli så glad i ett sted, ungene og de som jobba der, men denne jobben er helt fantastisk, digger jobben:)

Og når jeg kom hjem fikk jeg sett 7th heaven, OTH og H&W
før to innmari søte gutter kom på besøk.
storkosa meg med å se på tv, spise middag og se enda mer på tv.
var egentli morsomt helt fram til Jakob begynte å rape
og Isak hadde full bleie med drit...
men men, de tar det igjen på sjarmen. søteste gutta <3

skulle bare ønske jeg kunne klarne opp tankene mine, funnet ut om jeg virkelig liker deg, om hva jeg vil skal skje, hva du føler. Og om jeg i det hele tatt tør å ta sjansen, og bli såra en gang til, veit ikke om jeg tåler att du sårer meg...

Ingen kommentarer: