mandag 8. desember 2008

Tida går og Line har endelig funnet ut hva passordet sitt var...

her er det lenge siden jeg har vært gitt og mye har sikkert skjedd, men alt skal nok ikke fortelles.....
Har da begynt på førskolelærer på Hamar, og har eksamen den 17 des som er det store om dagen( prøver å lese hver dag, men som dårlige student jeg er klarer jeg ikke det gitt...)
Nå fyller jeg snart 20 også, Line blir stor jente :)

Var på tidenes beste julebord for ikke lenge siden, digger arbeidsskollegaene mine og hadde vel fått i meg en del drikke, så hadde vel litt og si det å ;P hehe

Fått tilbake god kontakt med Hanne-mor også å det er innmari stas:) for hu er ei fantastisk jinte, spm je er så inndelig glad i...

Hmm.. hva mer skal jeg si da, fått enda ett søskenbarn... men fadderungen min er fortsatt den søteste allså:P hehe

Kommer sterkere tilbake senere jeg tror jeg ;)


Bilde av Hanne-mor

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei snuppa:)så søtt av deg da:)