onsdag 10. desember 2008

Sitter å tenker på dagene fremover..

I morgen har jeg fri, og store planer hadde jeg, men de ble ikke noe av gitt.. dritt
jaja da får jeg sitte hjemme og kjede meg da ( og kanskje syntes litt synd på meg selv også...)
Men kan jo alltids lese litt til eksamen... ååå drittlei den stygge grønne boka...!!!

Lurer på hvordan jeg skal gjøre det til helga egentli, bedt på 3 forskjellige ting på fredag, lørdag blir det vel kanskje fylla, men med hvem??? hmmm.. vanskelige greier, alle jeg kjenner er enten over 20 og kommer inn på slager el under 18 og ikke kommer inn noen plass...

I dag vil jeg dedikere litt plass til min gode vennine som har flyttet til Halden :(
Lotte-mor:)
fantastisk venn som er mer for meg enn noen andre, og du er jo så langt unna, så vi må være bra forhverandre vi allså ;)
glad i deg snuppa mi, jeg vil alltid være tøtta di <3 <3<3


1 kommentar:

Charlotte sa...

Glad i deg jeg vennen<3